Killer Instinct: Season 3 Ultra Edition
Täydellinen Season 3 -kokoelma! Pelaa taistelijoilla jo etukäteen! Mukana 8 uutta taistelijaa – mukaan lukien Rash pelistä Battletoads, Arbiter pelistä Halo, Kim Wu ja Tusk! Sisältää VIP-tuplakokemusbuusterin, 8 retroasua, lisävarustesettejä, ja bonusretrohahmovärejä.