Kan-Ra
Kan-Ra on palannut! Ultratechin vahingossa vapauttama voimakas velho ei epäröi käyttää mustaa magiaa ja vahvoja kirouksia ketä tahansa häntä uhmaavaa vastustajaa vastaan. Valmistaudu langettamaan kirouksia, vangitsemaan, sieppaamaan ja iskemään tajuttomiksi vastustajia monipuolisella asearsenaalillasi, josta ei puutu temppuja. Viholliset varokoot askeliaan! Kan-Ran hahmo on mukana Season 2 Combo Breaker- ja Season 2 Ultra Edition -versioissa.