Wreckfest Complete Edition
Tämä versio sisältää Wreckfest-perusversion ja kaikki Season 1 & 2:n ladattavat sisällöt! Wreckfest: Täyden kontaktin kisailua parhaimmillaan! Tarjolla on eeppisiä törmäyksiä, kamppailuita maaliviivalle ja uusia tapoja vääntää metallia! Season 1 & 2:n sisältö: - 32 jännittävää ajoneuvoa - 20 hullua kattokoristetta - autojen muokkauspaketteja uusilla panssareilla, vanteilla jne. 9 autoista julkaistaan tämän Complete Editionin julkaisun jälkeen.