Rusty Rats Car Pack
Laajenna autotalliasi kolmella ruosteisella rat-autolla! Raiden RS: Tätä kasari-coupéa on vaikea voittaa mutkittelevalla radalla, ja koska se on niin lyhyt, siihen on myös vaikea osua! RebelRat: Kunnon amerikkalainen muskeliauto, jossa on ketteryys ja kovuus tasapainossa. Vandal: Virtaviivainen kuin kivi ja yhtä kova. Tämä paku sopii tapahtumiin, joissa on runsaasti vahinkoa tarjolla. Tämä DLC-paketti kuuluu myös Season Passiin.