Wreckfest Season Pass 2
Wreckfestin toinen kausi laajentaa autotalliasi ainutlaatuisilla menopeleillä yhteen pakettihintaan! Tämä Season Pass 2 antaa käyttöösi 12 lisäautoa, jotka julkaistaan 4:ssä autopaketissa. Ensimmäinen Getaway Car Pack on nyt saatavana, ja uusia autopaketteja julkaistaan noin 2 kuukauden välein.