Banger Racing Car Pack
Kausi 1 päättyy jytinällä ja kolmella ainutlaatuisella ajoneuvolla! Sweeper: Tämä keskikokoinen kilpuri sopii kaikentyyppisiin kisoihin. Hearse: Tämä kilpuriklassikko pärjää romuralleissa, sillä se pystyy sekä jakamaan että kestämään kurmuutusta. Stock Car: Monipuolinen pieni raketti on kotonaan jokaisella ovaali- ja kahdeksikkoradalla! Tämä sisältöpaketti kuuluu myös Season Passiin.