Modified Monsters Car Pack
Tämä viiden takapihalla rakennetun ajoneuvon kokoelma tarjoaa kattauksen, jolla pistät röhinäksi! Iske pelko sydämiin hullulla monsteriautolla tai suuntaa taistelukentälle täysin lastatulla armeijan lava-autolla! Polta dragsterilla kumia kuin ammattilainen tai pidä hulvatonta hauskaa minikilpurilla! Ja kokeile lopuksi tuota possuautoa, grilli kuumaksi! Tämä DLC-paketti kuuluu myös Season Passiin.