Koe valtava nopeus ja ilmaise lyömätöntä luovuuttasi Train Sim World 4:n kanssa! Levennä raideharrastustasi ja nauti huikeasta tunteesta, jonka saat ajamalla lukuisia erilaisia junia ikonisilla reiteillä. Tämä on sinun matkasi. Opi junakaluston käytön perusteet Oppimiskeskuksessa, ennen kuin siirryt East Coast Main Linen raiteille LNER Azuma -junalla, Antelope Valley -linja Metrolink F125 -junalla ja S-Bahn Vorarlberg ÖBB 4024 -junalla. Leiki sinulle sopivilla junilla, hio itseluottamustasi ja sen jälkeen hallitse kaikkia koneita. KULJE VAPAASTI! Valitse mikä tahansa juna ja aja sen kanssa minne haluat – sinulla on valta päättää, minne kuljet matkoillasi. Ota kuvia ja luo kestäviä muistoja VALOKUVATILAN ja GALLERIAN avulla. Käytä luovuuttasi parannetuilla SKENAARIOSUUNNITTELIJALLA ja VIRKAPUVUN SUUNNITTELIJALLA. Jaa kovan työsi lopputulos muille pelaajille CREATORS CLUBISSA.