Koe valtava nopeus ja ilmaise lyömätöntä luovuuttasi Train Sim World 4:n kanssa! Nauti huikeasta tunteesta, jonka saat ajamalla lukuisia erilaisia junia ikonisilla reiteillä. Opi junakaluston käytön perusteet Oppimiskeskuksessa, ennen kuin siirryt Yhdysvaltain Kalifornian raiteille. Hio itseluottamustasi ja sen jälkeen hallitse kaikkia koneita. Koe modernin amerikkalaisen dieselin vankka voima! Kesytä Antelope Valley -linjan karu maasto Los Angelesin laajalla rehottavan kaupunkimaiseman ja Lancasterin aavikkopensaiden välillä Metrolink F125 -junassa. KULJE VAPAASTI! Valitse mikä tahansa juna ja aja sen kanssa minne haluat – sinulla on valta päättää, minne kuljet matkoillasi. Ota kuvia ja luo kestäviä muistoja VALOKUVATILAN ja GALLERIAN avulla. Käytä luovuuttasi parannetuilla SKENAARIOSUUNNITTELIJALLA ja VIRKAPUVUN SUUNNITTELIJALLA. Jaa kovan työsi lopputulos muille pelaajille CREATORS CLUBISSA.