Snezhinka
Tämä on Marfushan jatko-osa, korkeatempoisen, helppokäyttöisen ammuntapelin toinen osa. Pelaa Snezhinkankana, joka on yksityisen militaarisen yrityksen työntekijä dystooppisessa maailmassa, joka on kuvattu 2,5D-muodossa. Liiku eri taistelukentillä ja puolusta tavoitteitasi vihollisen hyökkäyksiltä. Jokainen selvitty päivä kasvattaa palkkiotasi, mutta siitä vähennetään kaikenlaisia veroja ja muita kuluja... ja siten mahdollisuutesi vahvistaa itseäsi, ostaa uusia varusteita ja palkata apua ovat pienemmät. Tarinatilassa ollessasi tarina muuttuu taisteluparisi mukaan. Lue jokainen tarina loppuun useiden läpipelaamisten kautta. Pelissä on myös kaksi erilaista haastetilaa, jotka molemmat tukevat täysin online-rankingeja, sekä kokoelma, jossa voit tarkastella kaikenlaisia pelin sisäisiä elementtejä. Konsoliversion mukana saat pelin kuvakirjan.