Perennial Order
Perennial Order on 2D-pomotaistelupeli, joka sijoittuu luonnon vääristämiä petoja kuhisevalle pimeyden aikakaudelle. Tutki outoa maata yksin tai ystävän kanssa kahden pelaajan paikallisessa tai online-yhteispelissä. Tutustu outoihin sivuhahmoihin ja surmaa pomohirviöitä maalauksellisissa 2D-ympäristöissä.