R-Type Dimensions III
Kaukaisessa tulevaisuudessa ihmiskunta kohtaa suurimman uhkansa: Bydo-imperiumin, kauhistuttavan bio-mekaanisen elämänmuodon, joka kykenee turmelemaan ja absorboimaan kaiken koskettamansa. Ihmisten alun perin aseeksi luoma Bydo karkasi hallinnasta. Nyt Bydo elää normaalin avaruuden ulkopuolella ja pyrkii jatkuvasti tunkeutumaan ihmiskunnan todellisuuteen. Useiden sotien ja lähes täydellisen tuhon jälkeen Bydo palaa jälleen — vahvempana, sopeutuvampana ja entistä aggressiivisempana. Vastatakseen tähän uuteen uhkaan Maan avaruusjoukot kehittävät huipputeknisen hävittäjän: R-90 Ragnarokin, seuraavan sukupolven R-Type-aluksen. R-90:n pilotina sinut lähetetään vihamielisille alueille, jotka vaihtelevat normaalin avaruuden ja vääristyneen Bydo-ulottuvuuden välillä. Tehtäväsi: tunkeudu syvälle vihollisalueelle, tuhoa Bydon ydinverkostot ja hävitä imperiumin sydän ennen kuin se nielee koko ihmiskunnan. R-Type Dimensions III tuo arcade-klassikoiden intensiteetin, tarkkuuden ja luovan vihollissuunnittelun uudelle sukupolvelle. Jokainen kenttä, pomo ja ammusrakenne on rakennettu uudelleen korkeatasoisella 3D-grafiikalla, parannetuilla animaatioilla ja yksityiskohtaisilla ympäristöillä — säilyttäen R-Typen tunnistettavan tunnelman. R-Type Dimensionsin ja R-Type Dimensions EX:n perintöä jatkaen Dimensions III on täysin uudelleen suunniteltu moderneilla visuaaleilla ja äänillä, laajennetuilla pelitiloilla ja uusilla ominaisuuksilla, jotka tekevät siitä R-Typen klassisen aikakauden lopullisen version. Ominaisuudet: - Täysin remasteroitu kokemus uudelleenrakennetuilla asseteilla - Paikallinen co-op uusilla pisteytys- ja selviytymismekaniikoilla - Mukautettavat ohjaimet ja käyttömukavuusasetukset - 3D-kamera-asetukset (normaali ja crazy)