NanoApostle
Anita – hämäräperäisen tutkimuslaitoksen kokeista alkunsa saanut tyttö – on yhdistetty nanomekaaniseen ”Apostle”-olentoon. Anitan on nyt tehtävä yhteistyötä naniittiliittolaistensa kanssa ja päihitettävä koko joukko vaarallisia bioaseiden prototyyppejä, samalla kun hän yrittää paeta painajaismaisesta vankilastaan.