Beyond the Ice Palace 2
Palaa kuoleman syvyyksistä valtaistuimellesi mukaansatempaavassa tasohyppely-toimintapelissä. Ryhdy ”Kirotuksi kuninkaaksi” ja aseistaudu ketjuilla, joihin kerran olit kahlittu ja jotka ovat nyt mahtavia aseita, joiden voimalla voit kukistaa vihollisesi ja selvitä luhistuneen kuningaskuntasi vaaroista. Vastaasi tulee kätkettyjä alueita, ratkaistavia pulmia sekä salaisia aarteita, joilla lisäät voimiasi eeppisiin taisteluihin jättiläismäisten ja näännyttävien pomovastustajien kanssa. Nosta tasoasi harkiten, niin voit kukistaa kaikki tiellesi asettuvat ja nousta taas valtaistuimelle oikeutettuna kuninkaana! Nouse kuolleista ja asetu taas valtaistuimelle! Ryhdy ”Kirotuksi kuninkaaksi” ja lähde säälimättömälle kostomatkalle, jotta voit taas nousta sinulta viedylle valtaistuimelle. Kulje vaarojen täyttämien maiden halki ja etsi taivaallisten nuolien hajallaan olevia osasia, jotka yhdistämällä pääset kirouksestasi ja saat käyttöön todelliset voimasi. Aseistaudu ketjuilla, joihin kerran olit kahlittu! Hyödynnä uutta voimaasi ja ketjujasi, jotka kerran sitoivat sinut syvälle hautaholvien pimeyteen. Valjasta mahtavan aseesi voimat, niin voit torjua, leikellä ja suolistaa kaikki, jotka uskaltavat astua tiellesi. Voit myös liikkua ketjuillasi kiinnittämällä ne renkaisiin ja siirtymällä kuilujen yli uusille alueille. Löydä kätkettyjä alueita ja kuningaskuntasi aarteita Tutki luhistuvaa kuningaskuntaasi huolella, niin voit löytää kätkettyjä paikkoja ja salaisia käytäviä, jotka ovat täynnä uskomattoman arvokkaita aarteita. Opettele matkasi aikana uusia kykyjä ja lumouksia, ja valmistaudu tuleviin haasteisiin voimistamalla itseäsi. Kerää kristalleja ja esineitä, niin mahtisi kasvaa! Etsi vaikeasti tavoitettavia ”voimakristalleja" ja hanki niiden voimat käyttöösi, niin voit voimistaa kykyjäsi strategisesti ja saat etulyöntiaseman myöhemmissä haasteissa. Karkota valtavat demonit mailtasi! Osoita strategiset taitosi ja ajoituskykysi hurjissa taisteluissa, joissa näännyttävien, valtavien pomohirviöiden kukistaminen vaatii taitavaa taktikointia. Klassikon uusi tuleminen! Beyond The Ice Palace on palannut. Kulttiklassikon voittoisaa paluuta valmisteltiin 35 vuotta!