Bloodshed
Bloodshed yhdistää riemastuttavalla tavalla roguelite-elementtejä retrotyyliseen grafiikkaan ja ensimmäisen persoonan selviytymispelityyppisiin heltymättömiin toimintataisteluihin: Kohtaa epäkuolleiden vastustajien päättymättömiä aaltoja, kerää kokemuspisteitä ja päivitä taitojasi ja aseita, kun yrität selviytyä yön yli taistellen. Ansaitsemasi rahat pysyvät tallessa kuoleman jälkeen ja voit ostaa niillä pysyviä parannuksia ja avattavaa sisältöä, jotka auttavat etenemään pidemmälle ja syventävät samalla pelikokemusta. Vastustajanasi on pahansuopa kultti, jonka jäsenet pyrkivät aiheuttamaan maailmanlopun herättämällä muinaisen jumaluuden. Taistele öisin lukemattomia kultisteja, epäkuolleita, demoneja ja muita yön olentoja vastaan ja yritä lähettää ne (takaisin) manan maille! Jokainen vihollinen on yksilöllinen haaste, jota vastaan tarvitaan oma strategiansa. Ja se kannattaa valmistella nopeasti, sillä viholliset tulevat päälle joukolla! Bloodshed sisältää monipuolisen valikoiman pelattavia hahmoja. Jokaisella hahmolla on erilaiset kyvyt ja pelityylit, mikä tukee pelaamista eri pelityyleillä. Käytettävissä olevien aseiden ja taitojen valikoima on yhtä laaja, joten voit kokeilla erilaisia yhdistelmiä, kun yrität löytää ihanteellisen strategian selviytymiseen. Hiven onnea ja oikea strategia varmistavat, että saat torjuttua pimeyden vihollisaallot! Bloodshedissä kuolema ei pysäytä edistymistä vaan se tarjoaa tilaisuuden hankkia kovalla työllä ansaitsemillasi rahoilla pysyviä päivityksiä, avattavaa sisältöä ja jatkuvia parannuksia. Suorittamalla valinnaisia tavoitteita saat lisäksi avattua uusia taitoja ja peliominaisuuksia. Jokainen pelikerta on tilaisuus puskea syvemmälle kultin synkkään maailmaan. Kiehtova FPS-peli: koe nopeatempoisia taisteluja automaattiammunnalla monissa erilaisissa ympäristöissä. Monipuolinen hahmovalikoima: jokainen pelattava sankari on yksilö, jolla on ainutlaatuiset vahvuudet, heikkoudet ja erikoiskyvyt. Kattava arsenaali: lukuiset löydettävät ja päivitettävät aseet ja taidot tukevat itsellesi sopivan tappokoneen rakentamista. Pysyvien päivitysten järjestelmä: etenet jokaisella pelikerralla ja saat avattua pysyviä hahmopäivityksiä, jotka tarjoavat uusia kokemuksia uusilla pelikerroilla. Dynaamiset vihollislaumat: Vastassasi on mukautuvia vihollisia, joilla on yksilölliset kyvyt ja hyökkäyskuviot. Kohtaamalla eliittivastustajia saat tavallista enemmän saalista! Retrotyylin ulkoasu rokkitunnelmalla: pikselöity boomer-räiskintäpelien grafiikka kohtaa dynaamisen ja sulavan liikkeen. Mukaansa tempaava ääniraita: Bloodshedin taustamusiikki kiihtyy toiminnan tiivistyessä, mikä väkevöittää pelitunnelmaa. Vaistomaiset taistelut: iskevät hurmetehosteet ja taisteluliikkeet tekevät taisteluista tyydyttävän vaistonvaraista toimintaa. Vaihdettavat ammuntatilat: automaattiammunta antaa selviytyjäpelityyppisen ja manuaalitila perinteisemmän räiskintäpelimäisen pelikokemuksen!