Resident Evil -kolmoispakkaus
Pelaa kolmea ikimuistoisinta ja keskeisintä selviytymiskauhupeliä, kun Resident Evil 4, Resident Evil 5 ja Resident Evil 6 saapuvat Xbox One:lle mahtavana yhteispakettina. Pelaa useita suosikkihahmoja kolmessa tiukassa kampanjassa taistellen tämän maineikkaan pelisarjan pahimpia vihollisia ja otuksia vastaan. Mukana tulevat kaikki ladattavat tilat, asut ja laajennusosat. Tämä on täydellinen Resident Evil -kokemus!