Directive 8020
Uusi elokuvamainen tieteiskauhuseikkailu pelien UNTIL DAWN ja THE QUARRY tekijöiltä yhdistää intensiivisen selviytymispelin, merkitykselliset valinnat ja haarautuvan tarinan. Maa tekee kuolemaa ja ihmiskunnalta on loppumassa aika. 12 valovuoden päässä oleva Tau Ceti f tarjoaa toivon murusen. Siirtokunta-alus Cassiopeia tekee pakkolaskun planeetalle, mutta pian sen miehistö tajuaa, etteivät he ole yksin. Uhrejaan matkiva avaruusorganismi saalistaa Cassiopeian miehistöä. Heidän on oltava sitä ovelampia selvitäkseen elossa kotiin. Taistellessaan henkensä edestä heidän on tehtävä valinnoista vaikein: pelastuakseen heidän on vaarannettava kaikkien Maassa olevien henki. Sisältö: SEURAAVAN SUKUPOLVEN ELOKUVAMAINEN SELVIYTYSMISKAUHU Hollywood-näyttelijä Lashana Lynch (Bob Marley: One Love, The Woman King) esittää uraauurtavaa astronautti Youngia mukaansatempaavassa elokuvamaisessa tarinassa. Koe hyytävää kauhua avaruustehtävässä, jonka tavoite on pelastaa ihmiskunta. AVARUUSOLIO UHKAA REAALIAJASSA Aluksen pimeillä käytävillä vaanii tappava avaruusolio, joka haluaa hävittää kaikki ihmiset. Välttele sitä ja päihitä se improvisoitujen aseiden, salamannopeiden refleksien ja hiiviskelyn avulla. ÄLÄ LUOTA KENEENKÄÄN Kohtaat vieraan elämänmuodon, joka matkii uhrejaan täydellisesti. Vuosien koulutus ja luottamus unohtuvat, kun vihollinen piileksii miehistön keskuudessa. Kuka on ihminen ja kuka ei? Valintasi ovat tärkeämpiä kuin koskaan! PERU PÄÄTÖKSIÄSI Voit kirjoittaa kohtalosi uusiksi ja muuttaa tarinan kulkua uuden Turning Points -tarinasysteemin avulla. Löydä erilaisia loppuja, avaa salaisia polkuja ja pelasta miehistösi jäseniä kohtalokkailta kuolemilta. ÄLÄ PELAA YKSIN Tehtäviä voi suorittaa jopa viiden pelaajan voimin samalla sohvalla leffailtatilassa. Valitkaa ohjattavat miehistön jäsenet ja yrittäkää selvitä yhteistoimin hengissä tunkeilevista avaruusolioista, vaarallisista pulmatilanteista ja pettävistä järjestelmistä. Verkkomoninpeli on tulossa päivityksessä julkaisun jälkeen. Avaruudessa voi kuolla monin tavoin.