Unknown 9: Awakening
Astu Unknown 9 -pelin salaperäiseen maailmaan ja selvitä näkyvissä paikoissa piilevät mysteerit. Olet kvestori Haroona, jolla on synnynnäinen kyky siirtyä oman ulottuvuutemme kanssa limittäin olevaan salaperäiseen Fold-ulottuvuuteen. Haroona etsii voimallista salattua tietoa, ja matkoillaan hän oppii käyttämään ainutlaatuista yhteyttään Foldiin ja kanavoimaan sen voimia meidän maailmaamme... Moinen voima ei pysy kauan salassa, ja Haroonasta tuleekin nopeasti Ascendants-sirpaleryhmän maalitaulu, sillä ryhmä haluaa muuttaa ihmiskunnan historiaa Foldin avulla. Sinä olet Haroona – Pelaa rohkeaa nuorta naista, jolla on kyky sukeltaa rinnakkaiseen Fold-ulottuvuuteen ja kanavoida sen voimia. Opi käyttämään Foldia – Valitse oma pelityylisi Fold-kykyjesi avulla. Voit esimerkiksi hallita vihollisiasi, väistellä luoteja, kadota näkyvistä ja singota varjoenergiaa vastustajiasi päin. Matkusta ympäri maailmaa – Tutki maailman mysteerisimpiä kolkkia Mauritanian aavikolta Intian vaarallisiin viidakkoihin. Tutustu Unknown 9 -universumiin – Unknown 9: Awakening on yhteen nivoutuvien tarinoiden sydän, sillä lukuisien Unknown 9 -tuotteiden tapahtumista ja hahmoista syntyy paljon suurempi Tarinamaailma.