resident evil 4 (2005)
(Julkaisu: 2016) Resident Evil 4 saapuu Xbox One-järjestelmään täydellä 1080p HD-grafiikalla ja parannetulla ruudunpäivitysnopeudella. Tämä mullistava mestariteos on käännekohta pelisarjalle, sillä siinä näkökulma vaihdettiin ensimmäistä kertaa kameranäkymään. Jännittävä tarina sijoittuu Umbrella Corporationin tuhon jälkeiseen aikaan, ja Resident Evil -pelisarjan kulun muuttamisen lisäksi Resident Evil 4 vaikutti lukemattomiin muihin peleihin.