Resident Evil 5
Yksi suosituimmista Resident Evil -peleistä saapuu Xbox One-järjestelmään täydellä 1080p-teräväpiirtografiikalla ja nopeammalla kuvataajuudella höystettynä. Tämä täyteen ladattu julkaisu sisältää yksinpeli- ja yhteistyötilat, dramaattisen tarinan, kaikki aiemmin julkaistut lataussisällöt (laajennusosat Lost in Nightmares ja Desperate Escape, Versus-tila, lisää hahmoja ja neljä asua), ennen vain PC-tietokoneille saatavana olleen No Mercy -tilan, sekä uuden Mercenaries United -tilan, jossa kaksi fanien suosikkitilaa, The Mercenaries ja The Mercenaries Reunion, yhdistyy entistä intensiivisemmäksi kokemukseksi.