Rad Rodgers
Rad on kuriton mutta tarmokas nuori poika, jonka aika vierähtää ehkä turhankin monen videopelin parissa. Nukahdettuaan pitkälle yöhön kestäneen pelisession päätteeksi Rad herää ja huomaa pölyisen vanhan konsolinsa menneen päälle. Salamannopeasti ilmestynyt pyörre imaisee hänet TV:hen, jossa hän huomaa olevansa ikioman peliseikkailun tähti. Peli tuo takaisin 90-luvun tasohyppelyn pelissä, jonka innoittajia ovat mm. Commander Keen, Conker, Ruff'n'Tumble ja Jazz Jackrabbit. Ominaisuudet Aseet: Dusty-käsi-Rad ja 7 messevää asetta. Äänet ja musiikki: Andrew Hulshultin säveltämä upea ja autenttinen ääniraita koostuu MIDI-musiikista... Ja syntetisaattoreista! Pikseliversumi: Rad ja Dusty muodostavat hyvän tiimin, mutta vain Dusty voi astua sähköpikseliversumiin – vaaralliseen ja avaruusajan rikkovaan maailmaan, joka on pelimaailman ulkopuolella. Klassisia piilotettuja yllätyksiä: Pelissä on hyvin kätkettyjä keräilyesineitä toisinaan vielä paremmin kätketyissä klassissa salahuoneissa.