Asterix & Obelix - Mission Babylon
Tällä kertaa sankarimme lähtevät kotikylästään pitkälle taipaleelle kohti Parthian valtakuntaa. Roomalaisten valloitus uhkaa nimittäin tätä kaukaista kuningaskuntaa. Sankareidemme on siis pelastettava Parthian kuningas Monipehni, jonka Caesarin kanssa liittoutunut petollinen velho Bahmbuhzeli on myrkyttänyt. Matkalla sankarikaksikkomme on kerättävä ainesosia myrkyn vastalääkettä varten ja torjuttava Rooman legioonien hurjia hyökkäyksiä. Lisäksi he pääsevät auttamaan paikallisia kyläläisiä eksoottisissa ja lumoavan kauniissa maisemissa. Rohkeus, legendaarinen neuvokkuus ja lukuisat tarkat läpsäytykset auttavat Asterixia ja Obelixia torjumaan valloittajat ja todistamaan, että lannistumattomat gallialaiset ovat voittamattomia siitä riippumatta, miten kaukana he ovat kotoaan! Koe jännittävän tasohyppelyseikkailu ja tarina, jossa riittää huumoria, eeppisiä taisteluja ja unohtumattomia kohtaamisia! - Lähde unohtumattomaan seikkailuun Asterixin ja Obelixin kanssa tarinassa, jonka voi pelata joko soolona tai paikallisena yhteispelinä. - Aivan uudessa toiminnan täytteisessä tarinassa riittää huumoria ja juonen käänteitä! - Tutkittavana on viisi näyttävää maailmaa, joista löytyy yksilöllisiä kuuluja paikkoja ja maamerkkejä. Yksi kohteista on aivan uusi: legendaarinen Babylonin kaupunki. - Pelin 20 tasoa uudelleen pelattavaa tasoa ovat täynnä toimintaa ja niissä on monia erilaisia vihollisia. - Kohtaa vaikuttavat pomovastukset ja anna eeppisissä taisteluissa Rooman legioonille löylytys, jota ne eivät hevillä unohda!