WONDER BOY ASHA in Monster World
Ashan ja hänen salaperäisen apurinsa Pepelogoon seikkailut ovat alkamassa! Yhdessä voittaa erilaisia toiminnan vaiheissa ja pelastaa hirviö maailma vaarasta! Pelin päähenkilö Asha joutuu vakavaan välikohtaukseen, joka vaikuttaa hänen maailmansa selviytymiseen. Meidän vihreä tukka sankaritar ei tarvitse pelastaa maailmaa yksin, ja lähtee seikkailuun, jossa hänen söpö lentävä ystävä, sininen Pepelogoo. Ashan ja Pepelogoon on työskenneltävä yhdessä tullakseen sankareiksi, joita maailma tarvitsee. Edessä on pitkä tie-pystyvätkö he pelastamaan maailmansa? ■Puoli-vieritys toiminta peli, joka on kevyt ja helppo pelata. Toiminta on nopeaa ja haastavaa, mutta peli on viritetty helppoa retrying, joten on helppo yrittää uudelleen. ■Soita, tartu siihen, heitä, siirrä sitä, hänen sininen kaverinsa Pepelogoo. Yhdistä voimasi kumppanisi kanssa voittaaksesi kikkailuja ja voimakkaita vihollisia. ■Eri toimintatasot Korkeita vuoria, tulivuoria, jäämaailmoja, taivasta... Käydään läpi eri alueet Pepelogoolla. ■Tutki maailman laajuutta! Valtava maailma on täynnä tuntemattomia kohtaamisia, tapahtumia ja löytöjä. Vaikka olisitkin selvittänyt jonkin vaiheen kerran, saatat löytää jotain, jos vierailet siellä uudelleen. ■Käynnistä Asha ja olet valmis vaikeuksiin! Hankkimalla tarvikkeita ja varusteita voit vahvistaa hyökkäys-ja puolustuskykyäsi. Valmistaudu kohtaamaan voimakkaita vihollisia. ■Sarjan perinnölle uskollisena pysyminen Wonder Boy - Asha Monster World-pelissä entisen Westone Bit Entertainmentin alkuperäinen henkilökunta kokoontui yhteen luomaan pelin, joka pysyy uskollisena alkuperäisten pelien hengelle. Joukkue on johtanut ja ohjannut, luoja Poika Ihme sarja, Ryuichi Nishizawa ja tukee Shinichi Sakamoto (ääni), Maki Ōzora (character design) ja Takanori Kurihara (creative management). Ihmepoikaa enempää ei voi saada!