Mamorukun ReCurse!
KIROTUT LUODIT! Muuta vaikeustasoa dynaamisesti pelin aikana käyttämällä kirousluoteja. Tuhoa pienemmät viholliset ja poista ammukset näytöstä tai tehosta suurempia vihollisia, jolloin niiden kukistaminen on vaikeampaa... mitä suurempi riski, sitä enemmän pisteitä keräät. Voit jopa kasvattaa vahinkoasi kiroamalla itsesi, jotta kykenet päihittämään haastavammat viholliset. VIERITÄ OMALLA TAVALLASI Tässä pystysuunnassa vierivässä räiskinnässä vieritystä hallitset sinä itse. Jos et liiku eteenpäin, hahmosi ei etene kentässä. Muista kuitenkin, että peli on ajastettu, joten et voi jäädä seisoskelemaan paikoillesi koko päiväksi! ARCADE-KLASSIKKO Alkuperäinen Mamorukun Curse! debytoi Japanin pelihalleissa vuoden 2008 puolivälissä. Pelissä yhdistyvät sen inspiraationa toiminut perinteinen japanilainen mytologia ja värikäs, lumoava ja perheystävällinen maailma. TÄYDELLINEN JA PARANNETTU Peli tukee nyt laajakuvamuotoa ja nykyaikaisia kahden sauvan ohjaimia. Se on lisäksi täpötäynnä sisältöä! Story Mode, Arcade Mode, Challenge Courses, aiemmin ladattavina sisältöinä julkaistut hahmot, vaihtoehtoiset asut, Gallery Mode... löydettävää on melkein yhtä paljon kuin luotejakin...