Scott Pilgrim EX
Scott Pilgrim lähtee uuteen rähinäseikkailuun! Toronto, 20XX. Kolme kilpailevaa jengiä on ottanut kaupungin haltuunsa – VEGAANIT, ROBOTIT JA DEMONIT. Mutta kuka on tämän hulluuden takana? Kun hämäräperäiset voimat nappaavat Scott Pilgrimin bändikaverit, täysin uusi seikkailu alkaa! Scott Pilgrim EX on toimintaseikkailu, jossa pelaajat voivat ohjata Scott Pilgrimiä, Ramona Flowersia, Matthew Patelia, Gideon Gravesia, Lucas Leetä, Roxie Richteriä ja Robot-01:stä heidän taistellessaan Toronton murtuneen aika-avaruuden halki. Taistelumekaniikassa keskipisteessä ovat vaistot ja improvisointi – hektinen nyrkkien ja taitojen välinen baletti, joka palkitsee strategian, spontaaniuden ja myös kaoottisen taistelun. Yhdistele tyylikkäitä komboja, kokeile hulluja aseita ja käytä voimakkaita erikoishyökkäyksiä. Hahmoja voi päivittää erityisin arvomerkein, jotka avaavat uusia kykyjä, parantavat ominaisuuksia ja antavat erityisiä bonuksia. Pelaajat voivat tutkia toisiinsa yhteydessä olevista tasoista koostuvaa kaupunkia, jossa he tapaavat vanhoja ja uusia tuttavuuksia, suorittavat tehtäviä ja paljastavat piilotettuja alueita. Co-op-moninpeli paikallisesti tai verkossa mahdollistaa jopa neljän pelaajan yhteistyön hauskoja ja dynaamisia pelihetkiä varten. 7 pelattavaa hahmoa Astu seitsemän suosikkitappelijan saappaisiin — SCOTT PILGRIM, RAMONA FLOWERS, MATTHEW PATEL, GIDEON GRAVES, LUCAS LEE, ROXIE RICHTER ja ROBOT-01. Kullakin hahmolla on oma erottuva taistelutyylinsä. Uusi seikkailu Suorita eeppisiä tehtäviä, taistele uusia vihollisia ja pomoja vastaan toisiinsa yhteydessä olevilla tasoilla ja seuraa sarjan luojan Bryan Lee O’Malleyn kirjoittamaa uutta tarinaa, joka puhuttelee sekä vanhoja faneja että uusia tuttavuuksia. Huimaa rähinää Tee luovia komboja, käytä hulluja aseita, hyödynnä ympäristöä ja kesytä kaaos! Lisää voimaa! Käytä ansaitsemasi kolikot taistelijasi mukauttamiseen! Käytä erilaisia tavaroita ja päivitä hahmoasi luodaksesi ainutlaatuisen yhdistelmän jokaista pelikertaa varten! Uutta Anamanaguchi-musiikkia Räjähtävästä 8-bittisestä energiastaan ja hypermelodisesta rockista tunnettu bändi palaa juurilleen Torontoon sijoittuvaa seikkailua varten sävelletyn musiikin kanssa. 4 pelaajan co-op-rähinä Yhdistä voimasi jopa kolmen kaverin kanssa paikallisesti tai verkossa co-op-yhteispelissä, johon on helppo liittyä ja josta on helppo poistua. Taistele yksin tai lähde kaduille yhdessä kavereidesi kanssa.