PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC
PAC-MAN WORLD 2 on modernisoitu, paranneltu ja päivitetty! Fanien suosikki palaa nimellä PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC! Kummitukset hiipivät PAC-Kylään ja varastivat kultaisen hedelmän ja vapauttivat vahingossa kaikkivoivan kummituskuningas Spookyn! PAC-MANin täytyy matkustaa PAC-MAAN halki saadakseen kultaisen hedelmän takaisin ja estääkseen ilkeän Spookyn juonet! Hauskuuden maailma Juokse, mutusta, peppupomputa ja vaikka mitä selvittääksesi PAC-MAAN haasteet ja nauttiaksesi sen viehätyksestä! Hypi trampoliinilla puiden latvoissa, luistele lumivuorella ja tähtäile PAC-Marine-veneestä syvällä valtameressä. Pyöri Paratiisiniityillä, loiki laavan yli tulivuorella ja käytä PAC-Dot -hyökkäystä Kummitussaarella! PAC-MAN on valmiina toimintaan! Uusittu kaikkia PAC-faneja varten! Pelissä on modernit grafiikat, laajennetut kentät ja PAC-Kylä, pelattavuutta parantavia uudistuksia sekä ääninäyttely – fanien suosikki on tehty uudelleen aivan alusta asti alkuperäisellä reseptillä. Mutta Re-PAC tarjoaa vielä enemmän: uusia toimintoja PAC-MANille, päivitettyjä pomotaisteluita, hahmoja, keräilyesineitä, mukautuksia ja jopa kahden pelaajan pelitila! PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC palauttaa seikkailun takaisin ruokalistalle!