Myths & Fairy Tales Bundle
Pidätkö myyteistä ja saduista? Löydät tästä paketista slaavilaisiin ja roomalaisiin myytteihin perustuvia tarinoita. Ratkaise pulmia, löydä piilotettuja esineitä, nouda voimakkaita ja muinaisia artefakteja ja pelasta perheesi. Paketin sisältö: The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Kohtaa muinaisten jumalien perintö! Endless Fables: Shadow Within - Unet eivät ole aina sitä miltä näyttää. Eventide 2: Sorcerer's Mirror - Tutustu slaavilaisuuden taikuuteen!