The Night of the Rabbit
Uppoudu taianomaiseen, ihmeelliseen maailmaan, jossa kaikki on mahdollista eikä mikään ole ihan sitä, miltä näyttää. Lähde nuoren Tomin matkaan ja seuraa outoa valkoista kania ihmeelliseen Hiirsaloon, jossa eläimet puhuvat ja mysteerit kukoistavat. Hiirsalossa Tomin unelma taikavoimista toteutuu, mutta metsää varjostaa synkkä ja karmaiseva voima. Hiirsalon asukkaille on tarjottu kauppaa, joka on liian hyvä ohitettavaksi – liput parhaaseen ikinä nähtyyn taikashow'hun. Hinta on kuitenkin kallis – asukkaiden täytyy pistää likoon kalleimmat aarteensa... sekä henkensä. Kun varjot synkkenevät entisestään, Hiirsalon asukkailla on vain yksi toivonkipinä. Tomi. Seikkailussa, joka on tulvillaan naurua ja kyyneliä, iloa ja pelkoa, poika joutuu kohtaamaan suurimman koetuksensa. Hänen täytyy jättää tuntemansa maailma, mutta myös lapsuutensa.