Chronicles of Magic: Divided Kingdom (Xbox Version)
Kauan sitten kaksoiskuningaskunnat tuhosivat toisensa sodassa. White Kingdom rakennettiin uudelleen taikuuden avulla, mutta Black Kingdom on edelleen kirottu – synkät pilvet peittävät taivasta ja vaaralliset köynnökset tuhoavat peltoja ja taloja. Valkean linnan jalo kuningatar Mariette huolehtii alamaisistaan, mutta hän tukee myös pimeän maan kärsiviä asukkaita. Tapaat vaarallisen matkasi aikana sekä White Kingdomin että Black Kingdomin asukkaita. Ei ole heti selvää, kehen voit oikeasti luottaa. Rajat hyvän ja pahan, taikuuden ja teknologian sekä mustan ja valkoisen välillä alkavat hämärtyä, ja kahden kuningaskunnan, sekä poikasi hengen, kohtalo on käsissäsi. Työskenteletkö yllättävien liittolaisten kanssa? Pysäytätkö pahuuden ja ratkaisetko kuninkaallisen veren mysteerin?