Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit
Menneen ajan legendat heräävät henkiin tässä viehättävässä eurooppalaisessa mysteeriseikkailussa. Crowns and Pawns on nykyaikainen osoita ja klikkaa ‑seikkailu, joka nostaa esiin vähemmän tunnettua Euroopan historiaa. Pelaajat pääsevät kokemaan legendaarisia tarinoita Liettuan suuriruhtinaskunnasta, paljastamaan KGB:n konnamaisen haaran, ratkomaan pulmia ja paljastamaan kruunaamatta jääneen kuninkaan salat johtolankoja seuraamalla. Tarina seuraa chicagolaistyttö Mildaa, joka saa isoisältään odottamatta perintönä talon Liettuasta. Eurooppaan saapuessaan Milda saa heti vastaansa tuntemattoman miehen, joka uhkailee Mildaa ja vaatii häntä luopumaan perinnöstä. Päättäväinen Milda ei tästä hätkähdä vaan hän alkaa tutkia ränsistynyttä taloa. Sieltä löytyy vanhoja asiakirjoja ja johtolankoja aina 1400-luvulta asti ja pian Milda huomaa olevansa vaarallisessa jahdissa etsimässä kauan sitten kadonnutta reliikkiä... Avainominaisuudet: - Nykyaikaan sijoittuva seikkailu, joka sekoittaa historiaa ja myyttejä ja jossa vieraillaan oikeissa paikoissa ympäri Eurooppaa. - Klassisia osoita ja klikkaa ‑pulmia, joissa on etsittävä kauniisiin ympäristöihin piilotettuja esineitä, yhdisteltävä luovasti tavaraluettelon esineitä, seurattava kiinnostavia dialogivaihtoehtoja ja monia muita aivopähkinöitä! - Kaunis, käsin maalattu taide herätettynä henkiin moderneilla graafisilla ominaisuuksilla. - Pelaajan päätöksiin reagoiva maailma. - Päähahmon ulkoasun muuttamismahdollisuus pulmien ratkaisemista varten (tai vain huvin vuoksi!). - Täysin ääninäytelty dialogi. - Palkitun säveltäjä Daniel Pharosin musiikki.