Mortal Kombat 11
Mortal Kombat on palannut parempana kuin koskaan ennen legendaarisen pelisarjan uudessa osassa. Täysin uusi hahmojen kustomointi antaa sinulle ennennäkemättömän mahdollisuuden kustomoida taistelijasi sellaiseksi kuin haluat. Pelin uusi grafiikkamoottori näyttää kaikki tajunnanräjäyttävät ja huikeat hetket ja tuo sinut niin lähelle taistelua, että voit tuntea sen. Peli sisältää myös listan Klassic Fightereita, osa uusia ja osa tuttuja aiemmista osista. Mortal Kombatin ensiluokkainen elokuvamainen tarina jatkaa eeppistä, jo yli 25 vuotta jatkunutta saagaa.