Mileena
Mileena on Shang Tsungin pirullisten kloonauskokeiden tuotos: täydellinen yhdistelmä Tarkatanin raivokkuutta ja Kitanan urheilullista sulokkuutta. Kronika on siirtänyt Mileenaa eteenpäin ajassa, ja hän on saanut tietää traagisesta tulevaisuudestaan: hän on hetken vallassa Outworldin valtiattarena ja kuolee sitten D’Vorahin ja Kotal Kahnin käsissä. Mileena päättyy vallata valtaistuimensa takaisin ja sytyttää Outworldin sisällissodan uudelleen. Hänen vihollistensa on luovutettava – tai kuoltava.