Jokeri
Arvaamaton, väkivaltainen ja äärimmäisen vaarallinen Jokeri on todellinen kaaoksen ruumiillistuma. Hän on tappanut yhden Robineista, rampauttanut Batgirlin sekä kiduttanut ja murhannut lukemattomia ihmisiä DC-universumissa. Ja nyt hän liittyy Mortal Kombat -taistelijoiden joukkoon.