Double Dragon Elvytys
Double Dragon -sarja on määritellyt belt-scroll-toimintagenren siitä lähtien, kun se tuli pelihalleihin vuonna 1987. Nyt se palaa nimellä Double Dragon Revive, kiitos retro-pelifanien intohimoisen tuen vuosien varrella! Uudistetut, tyylikkäät hahmografiikat! Näe suosikkisi pelihallien kulta-ajalta uudelleen luotuna modernissa 3D-grafiikassa. Voimakkaat viholliset heidän menneisyydestään palaavat kohtaamaan Lee-veljekset. Ultimaattinen belt-scroll-toimintakokemus! Pelaaja liikkuu vaakasuunnassa ruudulla kaataakseen vihollisia tässä rakastetussa genressä. Koe sama yksinkertainen ja intuitiivinen pelattavuus, nykyaikaan hienosäädetyt kontrollit ja tasapaino. Huolellisesti suunniteltu kokemus, jota valvoo henkilökunta, jolla on kokemusta Arc System Worksin taistelupelien titteleistä, tekee uusille pelaajille helppoa uppoutua heti peliin. Jännittävää, strategista toimintaa! Taistelu vaatii sopeutumista ja vaihtelua, enemmän kuin pelkkää napin painamista. Sukella strategiaan oppimalla vihollisten kuviot ja löytämällä tehokkaimmat hyökkäysaikataulut. Nappaa aseita, jotka ovat hajallaan eri vaiheissa, ja hyödynnä alueen erikoisuuksia saadaksesi yliotteen taistelussa!