Rambo
John J. Rambo on entinen Yhdysvaltain erikoisjoukkojen sotilas, jota kalvaa hänen menneisyytensä Vietnamissa. Hän on kova, aggressiivinen ja kuuluisa vaarallisten tehtävien suorittamisesta yksin. Nyt tämä yhden miehen armeija käyttää häikäilemättömiä taistelutaitojaan soluttautuakseen Mortal Kombatin maailmaan, ja taistelee väkivaltaisesti kaikkia hänen tielleen tulevia taistelijoita vastaan.