Meet Your Maker: Deluxe Edition
Oletko valmiina tapaamaan luojasi? Deluxe Edition sisältää peruspelin ja Scorched Necropolis Collectionin, joka laajentaa postapokalyptisia työkalujasi täydellä muinaisten egyptiläisten inspiroimilla ulkoasuesineillä. Yhdistä myytit ja koneet luodaksesi ja ryöstelläksesi tappavan uusilla tavoilla. Luo postapokalyptisia pyramideja ja temppeleitä tai varustaudu kultaisilla aseilla ja Custodian-asuilla haastaaksesi muiden pelaajien luomuksia. Deluxe Editionin sisältö: Meet Your Maker -peruspeli Scorched Necropolis -koristepaketti 2 lohkoa: Limestone ja Golden Age (molemmat saatavilla 3 muodossa) 2 koristetta: Winged Molding ja Temple Light 1 animoitu koriste: Spinning Enigma 8 tarraa 1 Scorched Necropolis -aseulkoasu Sunclaw 2 Scorched Necropolis Custodian -ulkoasua Desert Cyclops ja Gilded Warrior * Kaikkia Meet Your Makerin esineitä voi yhdistellä vapaasti etuvartiota rakentaessa tai Raiderin varusteita kootessa.