Meet Your Maker
SECTOR 2: SHATTERED PEAK – NYT SAATAVILLA Kaikki Meet Your Maker -pelaajat saavat uuden ympäristön ja teemakoristepaketin välittömästi käyttöönsä. Uusi Custodian ja vartija ovat myös saatavilla, jolloin voit valjastaa Sanctuaryn tuhonneet lumiset kauhut. TERVETULOA MAAILMANTUHOON Olet Chimeran huoltaja. Chimera on elävä koe, joka on luotu viimeiseksi keinoksi pelastaa elämä maapallolla. Osallistu taitoa ja nokkeluutta vaativaan taisteluun ainoasta vielä merkityksellisestä resurssista, joka on oleellista Chimeran evoluutiolle: puhtaasta geneettisestä materiaalista. Louhi mielikuvituksesi syvimpiä soppia rakentaaksesi ja vahvistaaksesi kuolettavia linnoituksia, Outposteja, joiden avulla hankit ja vartioit geenimateriaaliasi. Tunkeudu toisten pelaajien Outposteihin ja varasta sitä lisää. Mukaudu, päivitä ja kehity... tai kuole. LUO TUHOTAKSESI Maailman kuolettavin työkalupakki on sormiesi ulottuvilla. Yhdistele valtavaa valikoimaa palikoita, ansoja ja vartijoita rakentaaksesi tornin, joka on kiero, ovela ja täysin armoton. Luomuksesi on täydessä hallinnassasi, ja voit muokata ansoja ja tallentaa vartijoille omia partiointireittejä. Jaa sitten Outpostisi verkossa ja katso, kuinka muut yrittävät selviytyä siitä. Poimi palkkiosi heiltä, jotka menehtyvät; opi heiltä, jotka eivät, äläkä koskaan menetä edistymistä, vaikka joutuisit ryöstetyksi. SELVIYDY OLEMALLA OVELAMPI Pistä tahtosi koetteille ryöstämällä toisten pelaajien Outposteja. Luota vaistoosi, älyysi ja reflekseihisi varastaaksesi kuoleman uhalla seuraavaan rakennelmaasi tarvitsemiasi materiaaleja. Valitse oikea varustelu kuhunkin uniikkiin haasteeseen, ja painu sitten sisään, vie geenimateriaali ja selviydy ulos elävänä – päihitä jokainen tielläsi seisova Outpost. TEE YHTEISTYÖTÄ JA PIDÄ YHTEYTTÄ Pidä ystäväsi lähellä ja vihollisesi lähempänä. Yhdistäkää luovuutenne ja rakentakaa liittolaisen kanssa, tai ryöstäkää muita kahden hengen ryhmänä. Käytä toistotoimintoa ja katso, kuinka ryöstäjät haastavat Outpostejasi. Kasvata mainettasi muiden jättämillä kiitoksilla nerokkuudestasi. Löydät vaivatta ystäviä ja suosikkirakentajia, jolloin voit pelata heidän Outpostejaan milloin vain.