Meet Your Maker: Sector 1 Arsenal Pack
Meet Your Maker’s Sector 1 Arsenal Pack laajentaa työkalupakkiasi 4 ilkeällä kuoleman välineellä. Tervetuloa Dreadshoreen, paikkaan täynnä mutaa, ruostetta ja loputonta sumua. Uuden Englannin rannikolla kohoaa Sanctuary-majakka, missä tuskan vankilassa Custodian ja Chimera ennen suorittivat sanoinkuvaamattomia kokeita. Heidän välineistään on nyt tullut omiasi. Tutki raakoja uusia luovuuden menetelmiä ansoilla ja geneettisillä hirvityksillä, joilla tätä salaista laitosta aiemmin hallittiin. LUNASTA MAKSUTTA – Lunasta Sector 1 Arsenal Pack MAKSUTTA 27.6.–10.7. ja lisää nämä kuolettavat välineet seuraavaan versioosi. Dreadshore Arsenal Packin sisältö: 1 CUSTODIAN: - Nautilus Tehosta puolustusaseiden vaikutuksia ja kasvata mahdollisuuksiasi selviytyä mistä tahansa hyökkäyksestä. Tämän panssarin, joka muistuttaa muinaista sukelluspukua, kehitti salassa ainut vanki, joka koskaan onnistui pakenemaan Sanctuary-majakasta. Nautilus, syvyyksien kauhu, joka saapui hukuttamaan ihmiskunnan rippeet. 1 ANSA: - Sentry Beam Sanctuary-majakka kehitti tämän ansan teloittamaan nopeasti jokaisen vangin, joka rohkeni yrittää pakoa. Sentry Beamin valpas punainen silmä lukittuu kohteeseensa liiketunnistuksella ja lähettää ohuen superkuumennetusta vahvistetusta valosta koostuvan lasersäteen – se sopii täydellisesti viiltämään nopeasti liikkuvia Raidereita. Jos säde ei osu kohteeseensa, se kimpoaa useita kertoja antaen uusia tilaisuuksia tehdä kaoottinen, tulikuuma tappo. 1 VARTIJA: - Ravager Ravager on sekä armoton raakalainen että tarkka tappaja. Se on Sanctuary-majakan epäonnistuneiden kloonauskokeiden häiritsevä lopputulos. Sen visiiri muuntaa sen näkökykyä näyttämään useita epätarkkoja kohteita, vaikka maaleja olisi vain yksi. Siksi se ampuu jokaista yhtä aikaa aiheuttaen haulimaisen hajonnan, jota on vaikeampi väistää kuin yksittäistä luotia. Tehokas ja aggressiivinen Ravager on vaikuttava lisäys minkä tahansa etuvartion puolustuksiin. 1 ASE: - Demolition Cannon Nautilus löysi Demolition Cannonin Sanctuaryn asevarastosta verisen pakonsa aikana ja tuhosi sillä kaikki tieltään. Tämä raskas ase on tehokas ja kannettava. Se ampuu räjähtävän latauksen uudelleen käytettävässä kranaatissa tehden valtavasti vahinkoa rajatulle alueelle.