Meet Your Maker: Scorched Necropolis Collection
Se kohoaa ruosteenvärisestä hiekasta: erämaasta erottuva muinainen etuvartio kiiltää aavikon aurinkoa vasten... Meet Your Maker -pelin muinaisen Egyptin arkkitehtuurin inspiroima Scorched Necropolis Collection yhdistää myyttejä ja koneita luodakseen postapokalyptisia hautoja, mistä ryöstelijät löytävät joko mainetta – tai viimeisen leposijansa. Scorched Necropolis Collectionin sisältö: 1 KORISTEPAKETTI 2 lohkoa: Limestone ja Golden Age (molemmat saatavilla 3 muodossa) Rakenna näillä hiekan piiskaamilla laatoilla kuin muinaisina aikoina. 2 koristetta: Winged Molding ja Temple Light Muokkaa etuvartion tunnelmaa pahaenteisillä kuvioilla ja valaistuksilla. 1 animoitu koriste: Spinning Enigma Pelottele ja häiritse hyökkääjiä asettamalla tämä salaperäinen pyörivä symboli strategisesti. 8 tarraa Kaiverra etuvartiosi käytäville egyptiläisten hieroglyfien inspiroimia merkkejä. 1 ASEULKOASU Sunclaw Ulkoasu muuntaa Fury’s Edgen kultaiseksi miekaksi, joka on egyptiläisen khopeshin inspiroima. 2 CUSTODIAN-ULKOASUA Desert Cyclops ja Gilded Warrior Ulkoasut koristelevat Ironsiden ja Kamaitachin kultaisilla koristeilla, jotka ovat jumalten arvoisia. * Kaikkia Meet Your Makerin esineitä voi yhdistellä vapaasti etuvartiota rakentaessa tai Raiderin varusteita kootessa.