Medieval Dynasty - Echoes Edition
Medieval Dynasty - Echoes Edition tarjoaa täyden kokemuksen elämästä keskiaikaisessa maailmassa. Rakenna kotisi, kasvata kylääsi ja muokkaa perintöäsi. Voit parantaa peliäsi Echoes of Nature DLC:n kasveilla ja lisäkoristeilla ja ihailla luonnon kauneutta. Kaikki mitä tarvitset dynastiasi perustamiseen on nyt yhdessä paketissa.