Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Exquisite Pack DLC nostaa tyylisi uudelle tasolle Exquisite Pack DLC lisää joukon esineitä pelaajille, jotka etsivät hahmolleen ja siirtokunnalleen elegantimpaa ulkonäköä. Se sisältää ainutlaatuisia hiustyylejä, väritettäviä hienostuneita vaatteita ja yli kymmenen uutta tunnusta siirtokunnalle. Nämä uudet esineet on suunniteltu sellaisiksi, että hahmosi ja siirtokuntasi erottuvat joukosta ulkoasulla, joka on tarkkaan harkittu ja hienostunut. Keskeiset ominaisuudet Tämä paketti tarjoaa uutta sisältöä, joka koostuu arvovaltaa huokuvista ulkoasuesineistä ja symboleista. Sen avulla pelaajat voivat luoda visuaalisen ilmeen, joka heijastelee hahmon asemaa tai tavoitteita pelimaailmassa. Elegantti asu: Uudet yksityiskohtaiset asut mies- ja naishahmolle. * Vaihtoehto 1: Tyrmäävä mekko, jonka näkyvin piirre on yksityiskohtainen koristelu ja trimmaus. Tyyliä täydentävät kauniit kengät ja korut, jotka tekevät kokonaisuudesta arvokkaan ja hurmaavan. * Vaihtoehto 2: Asun pohjana toimivat hieno paita ja housut, jotka on viimeistelty yksityiskohtaisin somistein. Kokonaisuuden täydentävät suuri nahkavyö ja tyyliin sopivat saappaat. Kaiken kruunaavat arvoasemasta viestivät korut. Nämä vaatteet on suunniteltu ylellisiksi ja yksityiskohtaisiksi, joten ne sopivat hyvin kylän johtajalle. Upea miekka: Lisää arsenaaliisi uusi ase, joka on sekä kaunis että tappava. Tässä miekassa yhdistyvät mestarillinen käsityö ja runsas koristelu, mitkä tekevät siitä todellisen vallan symbolin. Uniikkeja hiustyylejä: Nyt voit valita monenlaisista hiustyyleistä, jotka vaihtelevat huolettomista ja rennoista leikkauksista koukeroisiin ja aikaa vieviin palmikkokampauksiin. Tuntuuko vieläkin, että jotakin puuttuu? Muuta ulkonäköäsi viiksillä! Tämän monimuotoisuuden ansiosta voit ilmaista omaa luonnettasi paremmin. Sisältöpaketti lisää peliin neljä uutta hiustyyliä ja vaihtoehdon kasvojen karvoitukselle. Uusia tunnuksia: Viimeisenä lisäyksenä tulee 13 uutta tunnuskuviota, joiden avulla voit muuttaa kyläsi ulkoasua ja tuoda esiin hahmosi luonnetta. Voit saada erilaisia symboleita, kuten pelottoman ratsastajan tunnuksen, täydessä terässä olevia kukkia ja paljon muuta! Näin se toimii DLC-sisältö tulee saataville heti sen ostamisen jälkeen. Uudet esineet (asut) ilmestyvät kauppoihin, kun pelin lataamisen jälkeen on kulunut yksi vuodenaika. Kun pelaat yhteistyötilassa, kaikki sessioon osallistuvat saavat DLC-sisällön käyttöönsä, jos session isäntä on asentanut paketin. Jos isäntä ei omista DLC-pakettia, kukaan yhteistyösessioon osallistuva ei voi käyttää sen sisältöä.