Medieval Dynasty - Complete Edition
Medieval Dynasty - Complete Edition tarjoaa täyden kokemuksen elämästä keskiaikaisessa maailmassa. Rakenna kotisi, kasvata kylääsi ja muokkaa perintöäsi. Voit parantaa peliäsi Echoes of Nature DLC:n kasveilla ja lisäkoristeilla ja ihailla luonnon kauneutta. Exquisite Pack DLC lisää joukon esineitä pelaajille, jotka etsivät hahmolleen ja siirtokunnalleen elegantimpaa ulkonäköä. Kaikki mitä tarvitset dynastiasi perustamiseen on nyt yhdessä paketissa.