Junkyard Builder
Junkyard Builder, olet kerran unohdellun romun ylpeä omistaja, joka on nyt täynnä loputonta potentiaalia. Sukella entisöinnin, kierrätyksen ja raa'an hälinän tarjoavaan maailmaan, kun muutat roskat aarteeksi ja nouset roska-imperiumin hallitsijaksi! 🗺️🚗💎Hunt for Treasure: Aja uusiin paikkoihin ja tutki maailmaa löytääksesi harvinaisia ​​löytöjä. 💰📈🔧Ansaitse rahaa ja päivitä: Hyödynnä löytämäsi tuotteet ja ansaitse rahaa parantaaksesi taitojasi, ostaaksesi koneita ja avataksesi parempia työkaluja toimintojesi virtaviivaistamiseen. ♻️🗑️✨Käsittele roskakori: Käsittele roskat tehdäksesi niistä arvokkaampia. Jokainen pala on tärkeä! 🔍📦💰Etsi harvinaisia ​​esineitä: Etsi roskapostista arvokkaita esineitä, kuten rahaa tai kultaharkkoja. 🛠️🚗🪑Restauroi ja kunnostaa: Herätä vanhat, ruosteiset esineet henkiin – olipa kyseessä vanha auto tai huonokuntoiset huonekalut, taitosi voivat tehdä niistä jälleen arvokkaita. 🏗️⚙️🚜Hallitse koneita: Käytä tehokkaita työkaluja ja koneita torninostureista romupuristimiin, jotka voivat murskata kokonaisia ​​autoja. 🎰📦🤞Kokeile onneasi: Käytä kovalla työllä ansaitsemaasi rahaa mysteerisäiliöihin ja paljasta sisällä olevat yllätykset. Teetkö siitä rikkaaksi vai et löydä muuta kuin roskaa? Tartu työhansikkaasi, sytytä koneet ja valmistaudu keräämään voittoja – sillä tässä romutilassa yhden ihmisen roska on lippusi vaurauteen. Rakenna roskavaltakuntasi ja tule romun kuninkaaksi!