Management Worlds Bundle
Townsmen - A Kingdom Rebuilt Townsmen – A Kingdom Rebuilt on keskiaikaan sijoittuva kaupunginrakennusstrategiapeli. Monimutkainen talousjärjestelmä edellyttää tuotantolinjojen rakentamista ja tehokasta kaupankäyntiä. Pidä myös verotulot ja kyläläisten tyytyväisyys tasapainossa. Eri rakennukset ja kyläläiset auttavat saavuttamaan tavoitteet. Rakenna sotilaskasarmeja sekä palkkaa lääkäreitä, palomiehiä, metsästäjiä, maanviljelijöitä ja seppiä. Näin ylität esteet ja luot vakaan yhteisön. Little Big Workshop Kuvittele maaginen tehdas, joka ilmestyy suoraan olohuoneeseesi. Huolellisesti suunniteltu mestariteos, jossa ahkerat työntekijät tekevät kaiken, mitä asiakkaat haluavat. Kumiankat ja lipastot, droonit ja sähkökitarat, skootterit ja muut upeat tavarat voidaan luoda monista eri materiaaleista ja myydä kovalla rahalla - rahalla, jonka sijoitat takaisin tehtaaseesi saadaksesi lisää koneita, enemmän työntekijöitä ja kasvattaaksesi liiketoimintaasi. Pienessä suuressa työpajassa sinusta tulee pohatta! Through the Darkest of Times Synkät ajat tarkoittavat pelkoa ja riskejä. Riskiä, että partioivat kansallissosialistit nappaavat sinut etsiessään ihmisiä, jotka vastustavat julkisesti heidän näkemystään. Riskiä tulla Saksan armeijan pahoinpitelemäksi tai jopa tappamaksi, koska vastustamme hallintoa. Riskiä menettää kaikki, myös rakkaamme. Näin me elämme. Näin me yritämme selviytyä. Läpi synkkien aikojen.