Spellcaster University
Ryhdy Spellcaster Universityn rehtoriksi värikkäässä fantasiamaailmassa. Teetkö siitä mustan magian opiston? Luonnon kanssa harmoniassa olevan paikan druidien kouluttamiseen? Tai jotain täysin omaasi? Tutki taikuutta - Rakenna taikapakoilla. Jokainen peli on ainutlaatuinen. - Tutki mystiikkapakkoja ja avaa todellisuutta uhmaavia huoneita. - Vastaanota luontopakoilla taikapetoja. - Antaudu varjopakalle ja opeta kuria ilkeille oppilaille! Kouluta oppilaita - Hallitse oppilaiden hyvinvointia rakentamalla ruokasaleja, makuusaleja, käymälöitä... tai luolastoja. - Valitse oppilaasi: persoona, suuntaus, varallisuus... jokainen osa-alue on tärkeä. - Selvitä oppilaidesi tulevaisuus (nekromantikko, arkkimaagi, maajussi...) ja voita uusia bonuksia! Muokkaa koulua - Päivitä huoneita voimakkailla artefakteilla kuten sielunsyöjäsänky. - Täytä koulusi legendaarisilla olennoilla: lohikäärmeillä, talkkareilla... - Valitse koulun säännöt: esimerkkirangaistukset, orgaaniset ateriat, maksulliset makuusalit... Toimi ryhmittymien kanssa - Neuvottele kiltojen kanssa. Pyydä kuninkaalta apua. Keskustele shamanismista örkkien kanssa. - Uhmaa pimeää lordia. Esitä kuuntelevasi henkilökuntaa. Valehtele noidanmetsästäjille. - Jokaisella valinnalla on seuraamuksia. Harkitse, ennen kuin sanot oppilaskunnalle ”ei”! Taistele pimeyttä vastaan - Pakene pimeydeltä rakentamalla eristettyjä ympäristöjä. - Kerää voimakkaita loitsukirjoja. - Hyödynnä opiskelijoiden bonuksia läpi kampanjan.