Isonzo (Windows)
ETEENPÄIN! ASEET KÄTEEN! Isonzo on realistinen taktinen moninpeli-FPS, jonka on luonut BlackMill Games. Yritys tunnetaan kehutuista, autenttisista ensimmäisen maailmansodan peleistä, kuten Verdun ja Tannenberg. Uppoudu tarkkoihin toisintoihin historiallisista taisteluista intensiivisissä 48 pelaajan peleissä ja testaa taktisia taitojasi ja osaamistasi vuoristosodassa. Ensimmäinen maailmansota laajenee Italian rintaman vuoristoon, joka on yhtä lailla kaunis ja tappava. Osallistu suursodan keskeisiin hyökkäyksiin Isonzon kuudennesta taistelusta Strafexpeditioniin ja johda joukkosi voittoon Pohjois-Italian upeissa maisemissa ja vuorenhuipuilla. - Hallitse taistelua korkeuksissa johtamalla hyökkäyksiä, yllättämällä viholliset sivustalta tai muita sotilaita tukien - Sukella intensiivisiin 24v24-taisteluihin testaamalla taitosi pelaajia tai tekoälyä vastaan - Muokkaa varustustasi yli 50 ikonisella WW1-aseella, -varusteella, erityisillä eduilla ja kosmeettisilla esineillä - Taistele Italian Alpeilla dynaamisilla taistelukentillä kaupungin kaduista jyrkkiin rinteisiin - Uppoudu suursotaan historiallisesti tarkkojen karttojen, aseiden, univormujen ja musiikin avulla Konsolien alustarajat ylittävä pelaaminen mahdollistaa muiden konsolipelaajien (8. ja 9. sukupolvi) kanssa pelaamisen, jotta parin löytäminen on nopeampaa ja potentiaalisia pareja enemmän.