Elite Units (Windows)
Eliittiyksiköt-paketti sisältää joitakin Italian rintaman kuuluisimpia yksiköitä, ja monella heistä on mukanaan silmiinpistävät reput! Mukana Bersaglieri-pyöräilijät, pelottavat itävaltaunkarilaiset ”bosniakit” ja paljon muuta, kuten viisi viiksityyliä ja kolme kasvoesinettä. Eliittiyksiköt-paketti sisältää 34 esinettä: - 6 italialaista univormua - 4 italialaista päähinettä - 6 itävaltaunkarilaista univormua - 8 itävaltaunkarilaista päähinettä - 3 kasvoesinettä - 5 viiksityyliä - 2 kasvoa (yksi per osapuoli) Bersaglieri-pyöräilijät ovat italialaisten tarkkampujien aatelia, ja he kantavat selässään taittopyörää! Saatavilla on myös pioneeri, joka kantaa repussaan puhelinlankakelaa, sekä upseeri- ja rynnäköitsijä-univormut puvun ja solmion yhdistävä Arditi-univormu, unohtamatta kuuluisaa fetsiä. Itävaltaunkarilaiset saavat kaikille luokille vahvistuksia pelätyistä bosniahertsegovinalaisesta jalkaväestä – bosniakeista. Saatavilla on harmaanvihreät ja hauenharmaat univormut, mukaan lukien klassinen lyhennetty upseerintunika. Lisäksi saatavilla valikoima fetsejä. Paketti sisältää viisi historiallista viiksityyliä, mukaan lukien useiden saksalaiskenraalien suoralinjaiset, eliittijoukoille soveltuvat mallit: Von Schlieffen, Von Francois ja Erich Ludendorff. Saatavilla on myös kolme kasvoesinettä, kuten kaasunaamarin käyttöön soveltuvat silmälasit. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.