Royal Units (Windows)
Kuninkaalliset yksiköt -pakkaus laajentaa saksalaista osapuolta kahden suuren Deutsches Reich -osavaltion omaleimaisilla univormuilla: Baijerin ja Württembergin. Se sisältää kaksi univormua kaikille hahmoluokille ja lisäksi erityisen upseerin univormun. Kuninkaalliset yksiköt-paketti sisältää 40 esinettä: - 13 saksalaista univormua - 18 saksalaista päähinettä - 5 kasvoesinettä - 5 viiksityyliä - 3 kasvoa Ensimmäinen kuuden sarja perustuu kuuluisaan veteraaniryhmään, Württembergin kuninkaalliseen vuoristopataljoonaan. Heidän asunaan on omaleimainen Litewka-tunika. Lisäksi ryhmällä on lankapuhelininsinöörin ja ”minenwerfer” eli ampumatarvikerynnäköijien hahmoluokat sekä ikonisen Gebirgsmutze-vuoristopäähineen käyttöoikeus. Myös baijerilaiset ovat edustettuina kuudella univormulla, joissa jokaisella hahmoluokalla on ainutlaatuiset baijerilaiset ruudulliset kaulusnapit. Sekä baijerilaiset että württembergiläiset saavat käyttöönsä Feldmutze- ja Schirmmutze-päähineet, joissa on osavaltioiden kokardit (Würtembergillä puna-musta, Baijerilla sini-valkoinen) ja osavaltioiden pyöreät, kangaspäällysteiset shakot. Erityisen huomiota herättäviä ovat upseerien osavaltion arvokilvellä varustetut Tschako-päähineet. Lisäksi pakkaus sisältää viisi viiksi- ja partatyyliä, mukaan lukien Nobel-palkitun veteraanin Eduard Buchnerin ja Caporetto-päähenkilön Erwin Rommelin innoittamat tyylit. Sen lisäksi mukana on neljä kasvoesinettä, muun muassa erityinen saksalainen kavaljeeripiippu, jossa on Kaiser Wilhelm II:n kuva ja jota käyttävät vain saksalaiset joukot Viimeisenä vaan ei vähäisimpänä pakkaus sisältää erikoisupseeriasun, joka perustuu Erwin Rommelin seikkailuihin ensimmäissä maailmansodassa: Kleiner Rock -tunika, historiallista hahmoa muistuttavat kasvot ja niihin sopivat viikset. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.