Marvel Rivals
Marvel Rivals on supersankareiden joukkuepohjainen PvP-ammuntapeli! Kokoa Marvelin supersankarit ja suunnittele lukuisia strategioita yhdistämällä heidän voimansa ainutlaatuisten tiimitaitojen avulla. Taistele tuhoutuvilla ja jatkuvasti muuttuvilla taistelukentillä alati kehittyvässä Marvel-universumissa! Runsas ja monipuolinen Marvelin kokoonpano Valitse monipuolisesta valikoimasta fanien suosimia ja kulttiklassikon asemaan nousseita Marvelin supersankareita ja superkonnia eri sarjoista, kuten Kostajat, Galaksin vartijat sekä X-Miehet, ja monista muista Marvelin multiversumin maailmoista. Nopea ja hauska 6v6-toiminta alati muuttuvalla pelidynamiikalla Marvel Rivals tarjoaa nopeatempoisen pelin monimutkaisissa ympäristöissä ja jatkuvasti muuttuvilla taistelukentillä – ei tylsiä hetkiä! Taistele supersankareina ja superroistoina, joilla on huikeita voimia! Yhdistä kykysi ja loihdi yhdessä odottamatonta hupia taistelutantereelle silmänräpäyksessä. Dynaaminen sankarisynergia Suunnittele ainutlaatuisia hahmojen välisiä kombinaatioita, jotka tuovat esiin yllättäviä tiimityötaitoja! Vapauta yhdistettyjen supervoimien synergia ja keksi uusia taktiikoita, jotka voivat kääntää taistelun kulun! Hyppää Grootin selkään Pesukarhu Rakettina ja kohtaa vihollisesi vaarallisena kaksikkona! Vapauta Gamma-energiaa Hulkina ja lataa Rautamiehen panssaria tehdäksesi valtavaa vahinkoa! Eikä siinä vielä kaikki – katso, mitä muuta meillä on tarjolla! Luova ympäristön tuhoutuminen Riehu läpi legendaaristen Marvel-maailmojen tuhoutuvissa ympäristöissä! Käytä supervoimiasi Asgardista aina vuoden 2099 Tokioon asti muokataksesi näitä ympäristöjä, muovatakseesi maisemia ja luodaksesi strategisen edun taistelussa! Suojaa itseäsi väistämällä hyökkäyksiä tai käytä tilapäisiä aseita vihollisten nujertamiseksi! Pelaajat voivat löytää lukemattomia tapoja käyttää ympäristöä hyväkseen voittaakseen! Jatkuvasti kehittyvä universumi ja jatkuvasti tehokkaat päivitykset julkaisun jälkeen Marvelin multiversumi avaa äärettömät mahdollisuudet seikkailuun ja tutkimukseen! Jokainen kausijulkaisu tuo mukanaan uusia supersankareita sekä haastavia ja monipuolisia karttoja taistelukentälle! Tuo esiin uutta sisältöä, joka tarjoaa mahdollisuuksia erilaisiin pelistrategioihin samalla kun koet jännittävää toimintaa ja loputtomia mahdollisuuksia näissä seikkailunhaluisissa joukkuetaisteluissa!