Glacial Units (Windows)
Jäätikköyksiköt-paketti sisältää sarjan univormuja valmistautumattomille joukoille, joilla on vaikeuksia pysyä lämpiminä tai piileskellä talvisten Alppien hyisissä oloissa. Joukot taistelevat Euroopan korkeimmilla huipuilla hyytävissä olosuhteissa ja heidän on torjuttava äärimmäistä kylmyyttä kaikin mahdollisin keinoin. Tämä paketti sisältää kaksi pääosin improvisoitua univormua kaikille luokille sekä viiksiä ja partoja, kasvoesineitä ja kasvoja. Jäätikköyksiköt-paketti sisältää 40+ esinettä: - 6 italialaista univormua - 13 italialaista päähinettä - 6 itävaltaunkarilaista univormua - 13 itävaltaunkarilaista päähinettä - 7 kasvoesinettä - 5 viiksityyliä - 2 kasvoa (yksi per osapuoli) Talvella vuonna 1915 sekä Italia että Itävalta-Unkari oli kyvytön varustamaan joukkojaan asianmukaisesti kylmään säähän. Lumen tultua sotilaat joutuivat pärjäämään sen varassa, mitä saatavilla oli, ja se näkyy tämän paketin univormuissa. Jäätikön kylmyydessä tämän asun kaulaliinoihin, hanskoihin ja lapasiin yhdistettynä tulisi auttaa lämpimänä (ja elossa) pysymisessä kevääseen asti. Itävalta-Unkarin joukot saavat lumitakit (jotka eivät ole kovin lämpimiä, mutta auttavat maastoutumisessa) ja myöhemmin harmaat manttelitakit – ja onpa joukossa myös upseeri, joka ei piittaa arvolleen sopivasta tyylistä vaan sonnustautuu mieluummin huonosti istuvaan valkoiseen takkiin. Italian sotilaana voit käyttää mantteleita, tyylikästä armeijaviittaa tai lämmintä lampaanvillaliiviä. Italian Alpini-vuoristojoukot käyttävät univormua, johon kuuluu jääkiipeilykengät ja tyylikäs viitta, ja joukkojen upseerit saavat nauttia ylellisistä turkiskauluksisista mantteleista. Päähineisiin kuuluvat Itävalta-Unkarin käytännölliset lumelta suojaavat Feldkappe-hatut, kankaiset suojalaseilla varustetut Adrian-kypärät ja monenlaiset pakkasen puremat estävät improvisoidut suojat. Monet näistä suojista voidaan varustaa balaklava-pipoilla, suojalaseilla ja muilla talvivarustukseen sopivilla esineillä. Niille, jotka arvostavat lämpöä ja tyyliä: italialainen upseeri saa turkisvuorillisen manttelin, joka vastaa taatusti toiveisin. Tähän pakettiin kuuluu myös monenlaisia parta- ja viiksityylejä. Valittavana on KuK:n 79-vuotiaan sotilaan Gaspar Wallnöferin epäkäytännölliset viikset, Italian Viktor Emanuel II:n hulppea tyyli tai nuoren Frans Joosef I:n suosima tyylikäs poskiparta. Kasvojen muokkausvalikoimaan kuuluu erilaisia lumisiin oloihin suunniteltuja laseja sekä piippuja. Sotilaalle, jolla on kalliimpi maku, on varattu arvokas sikari. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.